Thursday 6 August 2015

THROWBACK

Hari ni terasa rindu kat member jadi nak buat throwback sikit. Korang yang tak kenal lagi member aku boleh la kenal. Member-member aku yang ni boleh dikatakan pemecah sifat pemalu aku. eceh pemalu ke ? hehe Perangai pelik-pelik dorang memang dah berjangkit dengan aku. Hampir menenggelamkan diri aku yang dulu. Hampir ya hampir. Lepak dengan dorang memang tak sah kalau tak gelak setiap saat.
Selfie sepukul 



Ni time kitorang atas kereta on the way nak pi kenduri abang member. Da orang ajak, kene la pegi kan. Kitorang memang hantu selfie. Tak tahu kenapa asal duduk atas kereta je mesti selfie. Keluar dari kereta takde lah pulak nak selfie bagai.


Bila muka disimbahi 'nur' lampu.haha Ni semua muka-muka tak tahu malu. Pengantin tengok je pelamin dorang kene rampas. Kitorang tak rampas hakak, habang punya, pinjam kejab je .



Acah-acah sweet. Sweet ke idok ? ahaha


Thinker_Bel : "There are some people in life that make you laugh a little louder, smile a little bigger and live just a little bit better."

No comments:

Post a Comment